اَللَّهُمَّ أَنْتَ رَبِّيْ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ أَنْتَ، خَلَقْتَنِيْ وَأَنَا عَبْدُكَ، وَأَنَا عَلَى عَهْدِكَ وَوَعْدِكَ مَا اسْتَطَعْتُ، أَعُوْذُ بِكَ مِنْ شَرِّ مَا صَنَعْتُ، أَبُوْءُ لَكَ بِنِعْمَتِكَ عَلَيَّ، وَأَبُوْءُ بِذَنْبِيْ فَاغْفِرْ لِيْ فَإِنَّهُ لاَ يَغْفِرُ الذُّنُوْبَ إِلاَّ أَنْتَ
Ya Allah! Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakanku. Aku adalah hamba-Mu. Aku akan setia pada perjanjianku dengan-Mu semampuku. Aku berlindung kepada-Mu dari keburukan yang kuperbuat. Aku mengakui nikmat-Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku, oleh karena itu, ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau

Saturday, June 27, 2009

TRANSFORMER



Lamanya x update blog ni.asyik sibuk dengan kerja dan urusan-urusan seharian lain hinggakan terasa 24 jam sehari tidak  cukup untuk aku. Banyak perkara nak dibuat, difikir dan ditimbang2kan. tapi dalam sibuk2 pun aku sempatkan utk menonton filem yang memang dah lama aku tunggu.apalagi kalau bukan TRANSFORMER...REVENGE OF THE FALLEN. kira beruntung sbb jadi antara org malaysia terawal tonton citer ni. Nasib baik gaji dah masuk.Sanggup aku bersesak2 dengan orang ramai utk beli tiket semata-mata nak melihat bukan setakat jalan cerita tetapi kecanggihan teknologi CGI yang digunakan dalam pembikinan filem ini. Tq kepada member2 opis (rafi, faisal & fize) yg nak menemankan aku tengok filem ni wlupun hampir-hampir sesat semasa mencari panggung dek kerana 1st time g tengok dekat kluang mall. ingatkan nak snap 2-3 gambar dalam panggung tapi tak kesampaian dek kerana semua camera tidak dibenarkan dibawa masuk.so layankan jer la...yang penting dapat masuk dan berada di alam robot selama 2 jam setengah.sapa2 nak review cerita ni sebelum g panggung wayang, boleh layan video kat atas atau klik sini  http://www.transformersmovie.com/

No comments: