اَللَّهُمَّ أَنْتَ رَبِّيْ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ أَنْتَ، خَلَقْتَنِيْ وَأَنَا عَبْدُكَ، وَأَنَا عَلَى عَهْدِكَ وَوَعْدِكَ مَا اسْتَطَعْتُ، أَعُوْذُ بِكَ مِنْ شَرِّ مَا صَنَعْتُ، أَبُوْءُ لَكَ بِنِعْمَتِكَ عَلَيَّ، وَأَبُوْءُ بِذَنْبِيْ فَاغْفِرْ لِيْ فَإِنَّهُ لاَ يَغْفِرُ الذُّنُوْبَ إِلاَّ أَنْتَ
Ya Allah! Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakanku. Aku adalah hamba-Mu. Aku akan setia pada perjanjianku dengan-Mu semampuku. Aku berlindung kepada-Mu dari keburukan yang kuperbuat. Aku mengakui nikmat-Mu kepadaku dan aku mengakui dosaku, oleh karena itu, ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau

Sunday, June 7, 2009

HATI....BLOG....DIARI

Segalanya bermula dari hati. Apa yang ingin dibuat, yang sedang difikir dan yang telah dilakukan semuanya bermula dengan niat yang terdetik dalam hati. Jadi mulakan setiap langkah dan perbuatan dengan niat yang baik dari hati. Blog ini dicipta hasil daripada kesedaran untuk berkongsi sesuatu yang boleh dimanfaatkan bersama. Bukan sekadar berkongsi diari perjalanan harian atau menambah kenalan, tetapi boleh juga berkongsi ilmu dan kefahaman untuk manfaat bersama. Sudi-sudikanlah menegur jika ada tersilap dan membantu jika bantuan diperlukan.

No comments: